mandag 23. februar 2009

Updates from a winter wonderland


:) Ja, som kanskje noen av dere forhåpentligvis har fått med dere, så er jeg ikke hjemme for tiden. Jeg er bortreist i 6 dager (4 dager vekk fra skolen!!), og kommer hjem i morgen kveld. Herfra i dette flotte snødekket (har ikke fått gå langrenn eller i Trysilfjellet fordi jeg må bedrive skolearbeid) i motsetning til kanskje så ikke flotte snø-Kristiansand (vet ikke helt hvordan været er down under, men i følge værmeldingen er ikke snøen like fin, eller hva?) har jeg hatt det flott... Her er noen få oppdateringer fra den siste uken!

Jeg har sett B-sides of Broadway, og den var helt utrolig bra! Skikkelig festlig. (Og det var utrolig varmt i salen...!)

Jeg har sett min nye fetter - Ruben i Oslo. Han er ca en måned gammel og bitteliten, så jeg tør ikke holde han. Det er litt skummelt... Men i dåpen er det sikkert ikke farlig, for da er han nok litt større. (Vi skal være faddere da! Jippi!)

SÆREMNE --> Bare for å nevne en nedtur, og ja... Det skal jo leveres på fredag. Det er sabla hektiskt. Jeg mangler analyse av DUSTENE, litt dypere inn i problemstillingen og avslutningen/konklusjon, og jeg har 9 skrevne sider! Stress. But with God on my side, everything is gonna be ALRIGHT! (Kjære Gud, det må ikke slette seg. Amen)

Så har jeg hatt besøk av min tantefamilie med kusiner og fetter og lasset. Det er kos, grining, snølek og diverse. Så det er jo - kosi. Vi spilte ligretto og jeg vant 3/4 ganger, og jeg som ikke er så god en gang - bare i familien.

SKUFF - De hadde ikke FREIA PÅSKEEGG på Kiwi Ottestad. Og jeg som hadde tenkt og kose meg med litt diggegg på lørdagen. Jaja!
TRIUMF - Det ble en overlegen MGP seier til Alexander Rybak med 600 000 flere stemmer enn nr. to Tone. Jeg pleier ikke følge mye med på MGP, men i år - i år - da går seieren HJEM! Oslo 2010 ja.



Da er det bare noe som gjenstår resten av uka -> Onsdag: skole og c'me til klokka fem, pluss særemne på kvelden (og GG da).
Torsdag: Skole og særemne, og pakking til Hovden.
Fredag: skole, særemne?, pakking, teorikurs på jobben, kafèen i filla :O
Lørdag: opplæring og pakking
Søndag: Hovden!!!

Jeg ser frem til søndag som en dag med befrielse og ferie.... SNØ :D MY VERY WHITE FRIEND.

Og, ja, jeg har glemt å nevne det, men jeg er på Hamar altså ;)

G bless

3 kommentarer:

Imma sa...

heldige du som ikke var på skolen i dag D:

xD

Cathrine sa...

å i går? skjedde det noe spesielt?

la meg gjette! grete kjefta på alle de som IKKE hadde levert inn nynorskstilen?

..eller?

Imma sa...

blant annet :D