mandag 22. desember 2008

Juleferie :)


Da var det tid for den etterlengte juleferien, men i grunnen har det ikke helt gått opp for meg, enda det er bittelille julaften i kveld.

Den siste uken har gått forbi i hui og hast, og jeg må faktisk fram med elevkalenderen for å kunne huske de siste forbigående ukene. Hva skulle jeg gjort uten den? Jeg vil kalle de siste par ukene for herlige og fantastiske, utenom heldagsen i nynorsk/sidemål, har jeg vært opptatt med nissekro, stor familiemiddag, skoleavslutning med heftig juletregang og til slutt en fantastisk julebordavslutning med Track. Jeg kan ikke klage i disse stunder, og på toppen av det hele har jeg vært så heldig å fått meg jobb på Burger King, så der blir jeg å se, når den åpner.

Julen gir en tid til ettertanke, og jeg kjenner meg utrolig takknemlig for at vi kan feire en så fin høytid i overflod. Midt oppi alt rushet kan en sitte ned i sofaen å lese julebrev fra kjente og helt ukjente, og det setter jeg pris på, og jeg leser alle sammen! Julegavene ble jeg ferdig i november, så jeg slipper det menneskelagde stresset med å handle nå.

Høydepunktet er selvsagt julens budskap. Det er det aller viktigste!!!

Denne filmen viser julens budskap på ekte vis.

I hjemmet feires jula med bare familien for første gang, så det blir spennende. Når et par besteforeldre skal feire et annet sted og de andre ikke tørr å komme den lange veien på glattisen med bobilen, og noen skal føde, så blir det bare oss 6. Da er det bare til slutt å ønske alle sammen en god jul! Og godt nyttår ;)

4 kommentarer:

Imma sa...

næmmen hei? :'D

Cathrine sa...

jamen, hei! du fant meg så slapp jeg å finne deg..høh! nå legger jeg deg til i bloglista da :D

Malene sa...

Cathrine, nå som du har "tvunget" meg til å starte min egen blogg så må du oppdatere din egen litt mer...du kan foreksempel skrive om når vi så "twillight". For det var gøy!

Ja, jeg maser =)

Cathrine sa...

tror ikke jeg kommer til å være så ivrig, men gøy med blogg uansett!