fredag 30. januar 2009

Hei, hvordan har du det?

Ja, jeg visste ikke helt hva jeg skulle kalle innlegget, for det har ikke ETT bestemt tema: så det ble: HEI HVORDAN HAR DU DET? ;)

For det første så er jeg jo "snart" ferdig med vgs. Og til alle dere der ute som gleder dere til SISTE SKOLEÅR, ja greit med russing osv, MEN det er det verste skoleåret! Det går ikke an å puste! F. eks. så har jeg nå før vinterferien; egentrening (ja jeg må trene to ganger i uken, og det gjør fordi jeg vil få fem i gym, og gjør jeg ikke det, så...), hjemmeoppgave i mitt verste fag: poltikk og menneskerettigheter, SÆREMNET, diverse prøver, prosjekt i drama, c'me (ja det er jo en gøy ting da...), prosjekt om andre verdenskrig - og pluss at jeg for øyeblikket er syk... KKG er tortur, den skolen kunne jeg skrevet 10 sider om hvor mye jeg misliker den (hint:tema til særemnet?).



MEN NOK SYTING!!! Jeg venter jo litt i spenning da... For jeg har søkt på toppen fhs: disippelskap! Det hadde vært et deilig år... Helt der oppe... Helt alene... (ja malene er med i bagasjen kanskje!) Men så har jeg noen foreldre som også maser litt om dette her, og jeg har faktisk ikke fortalt dem at jeg har søkt! Heheh...

Ja, og så har jeg faktisk lest ferdig EMMA, som skulle vært lest ferdig for lenge siden... Og jeg har sett filmen med Paltrow. Mr. Knightley er jo litt av mann, akkurat som alle andre... Mr. Darcy, Mr. Ferras... :D







Mennå orker jeg ikke skrive mer, for da faller jeg av stolen... Jeg er jo sterk forkjølet, med tårer rennende ut av det høyre øyet, nesa mi snufser, pluss at jeg er ganske tung i hodet hvis det går an å si det. Og jeg er ufattelig stiv i kroppen etter onsdagens styrkeøkt! Jeg har mine meninger om gymnastikundervisningen ;)

so long wealthies....!

7 kommentarer:

Sijih sa...

Det høres stress ut å gå tredje året.!

Malene sa...

du skriver i bloggen din!!! wohooo!!!!!

jeg syntes du burde skrive et innlegg om alt det teite med skolen vår, jeg...

Cathrine sa...

ja det syns jeg er en god ide malene! den kommer til å bli laang skal jeg si deg! ;)

Malene sa...

Oj! fikk litt sjokk når jeg så nytt design! men gøy og fint!

Imma sa...

ooh blogg!
Mr. Knightley er faktisk litt sexy.<3
selvom aldersforksjellen mellom ham og Emma er litt creepy. (han husker henne som baby! hvor rart er ikke det?)

MEN JA JEG VET, skolen tar livet av meg i år. heldigvis er det bare... fem måneder igjen?

Cathrine sa...

cathrine (kanikkelogge innpådenne pc pga noejegikke finner utav!):

ja, bare fem måneder!eeehh...
aldersforskjellen er til å ta å føle på, litt vell creepy, men sweet, just like the old times!

håper du kommer deg etter sjokket malene!!! håper på å lage en litt mer egenidentifisert eller hva det heter, jeg var skikkelig html proff før men ikke nå lengre.

Molly Mus sa...

Heija:P Ja tydeligvis:D Moro du fant meg :P